Komentator Popular Bulan September 2013

Assalamualaikum,

Pertama sekali, saya ingin memohon maaf atas kelewatan pengumuman pemenang bagi segmen ini. Saya pasti ramai yang sudah tahu sebab-sebabnya.

Oklah, saya tidak mahu membuang masa disini..saya yakin ramai yang ingin tahu pemenang untuk segmen Komentator Popular Syuhada1981dotcom bagi bulan September kann..

Jadi, saya umumkan pemenang utamanya masih lagi Muhammad Amirul Syahnaz!! (151 komen) Tahniah dik kerana berjaya mengekalkan kedudukan. :)
Insentif tunai sebanyak RM100.00 menjadi milik anda.

Saya juga masih berbesar hati ingin memberikan sedikit saguhati kepada pemenang kedua dan ketiga iaitu sebanyak RM70.00 kepada Waazin (88+52 = 140 komen) dan RM50.00 kepada Ain (118 komen) di atas kesudian anda bertandang dan memberikan komen di setiap entri-entri saya.

Tahniah dan terima kasih kepada semua yang masih menjengah blog ini walaupun saya kurang mengemas kini entri terbaru disebabkan banyak urusan yang perlu saya selesaikan sepanjang bulan lepas.

Seperti biasa, sila emelkan nama penuh, nombor akaun bank dan nama bank anda kepada syuhadaforever@gmail.com



segmen,blogwalking,komentator popular, top commentator

Terima kasih yang tak terhingga juga kepada Aku Penghibur dan Nyamuk Terbang.

Jumpa lagi!

Salam sayang.


Busuk!