Blog Jenis Apa Yang Anda Suka Kunjungi?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini saya ingin selitkan tentang isu blog jenis apa yang anda suka kunjungi.  Lambakan blog yang wujud di alam maya ini menjadikan kesukaran untuk mendapatkan trafik, dikunjungi pembaca dan lain-lain.

Bagi blogger baru seperti saya, pasti masih mencari-cari jenis blog yang anda inginkan. Bagi blogger lama, mereka telah pun gah berada di dunia blog dengan pengalaman dan elmu yang pastinya sangat banyak.

Jika di lihat, pelbagai jenis blog yang disajikan untuk pembaca dan tidak semua jenis blog disukai oleh pembaca.

Apakah ciri-ciri blog yang anda suka?

1) Blog berinformasi
2) Blog yang cantik
3) Blog yang ramai follower
4) Blog yang mesra pembaca
5) Blog yang famous
6) Blog yang banyak anjurkan contest
7) Blog dunia hiburan
8) Blog politik
9) Pandangan anda.....?

Saya juga sedang berusaha memperbaiki kekurangan blog saya ini. Apa yang saya harapkan agar pembaca & pengunjung blog saya mendapat sedikit manfaat daripada segala perkongsian yang ada disini. Informasi yang baik perlu dikongsi. 

Salam Sayang..








Busuk!