Komentator Popular Bulan November 2013

Salam sejahtera semua..



Okey, straight to the point, seperti yang terpapar pada imej diatas, berikut merupakan pemenang-pemenang untuk Komentator Popular Bulan November 2013 blog Syuhada1981dotcom.

Tempat Pertama :  Kero-Chan (236 komen)    = RM100.00

Tempat Kedua    :  Aniq Bukhary (169 komen) = RM70.00

Tempat Ketiga    :   Ain (87 komen)                = RM50.00


Terima kasih dan tahniah kepada ketiga-tiga pemenang.

Saya juga ingin minta maaf kerana ada diantara komen-komen anda semua yang tidak sempat  saya balas. 

Saya berharap dengan segmen seperti ini dapat meluaskan lagi jaringan rangkaian antara blogger sesama blogger mahupun antara blogger dengan pembaca yang lain.

Semoga dengan persinggahan anda semua ke blog ini dapat memberikan sedikit manfaat dengan apa yang saya kongsikan.

Terima kasih juga kepada blogger Aku Penghibur, Muhammad Amirul Syahnaz dan Waazin Aiman.

Seperti biasa untuk para pemenang, sila emelkan nama penuh, nombor akaun bank dan nama bank anda kepada syuhadaforever@gmail.com

Salam sayang.





Busuk!