Mthusiast Di Karnival Permotoran Perak


Pada 21hb Disember yang lepas, pihak kelab Mthusiast BMW Motorsport Enthusiast telah menyertai Karnival Permotoran Perak atas jemputan Kerajaan Negeri Perak. Karnival yang berlangsung di tempat letak kereta Tesco Extra Ipoh itu bermula dari pukul 10 pagi sehingga 10 malam. 







Deretan konvoi Mthusiast di pagi hari dari KL ke Ipoh.


Mthusiast Team



Pelbagai acara telah dipertandingkan antaranya:

AutoShow
-Open
-Perodua- Open
-Proton-Open

AudioShow
-2 woofer
-4 woofer

Klasik
-BMW
-Mini
-Ford
-Volkswagen

Anugerah Khas Juri
-Best Engine
-Best Sticker
-Best Bodykit
-Best Lighting
-Best Interior

Hadiah bagi pemenang pertama hingga kelima untuk setiap kategori berupa wang tunai, trofi, hamper dan baucer. Selain itu juga ada pertandingan mewarna untuk kanak-kanak, pertandingan karaoke, pertunjukan senam robik, pertunjukan drift kereta kawalan jauh dan pertunjukan stunt motor.


Empunya kereta ini dikatakan menghabiskan RM40,000 untuk pengubahsuaian.





Begitu juga kereta ini..RM50,000 telah dihabiskan untuk sesi mengubahsuai.










Macam-macam warna ada..

Mthusiast mempertaruhkan 2 kereta hebat ini untuk kategori Open. Alhamdulillah menang!

Suami saya bersama kereta BMW dari Mthusiast yang memenangi  kategori klasik.

Saya bersama kereta kesayangan saya. E92 335 Twin Turbo.

Ok, itu saja yang dapat saya kongsikan. InsyaAllah, jika ada lagi acara dari kelab Mthusiast yang saya sertai, saya akan kongsikan lagi ye.

Salam sayang.





Busuk!