Komentator Popular Bulan Februari 2014


Salam semua..

Hari ini saya agak teruja untuk mengumumkan siapa yang berada di carta Komentator Popular blog ini. Saya teruja sebab saya terkejut dengan jumlah komen yang mencecah ribu ni.

Berikut merupakan pemenang-pemenang bagi Segmen Komentator Popular Bulan Februari 2014.



syuhada1981.com, top commentator, komentator popular, pengomen tegar


Tempat Pertama :  TENGKUBUTANG MIAW (1047 komen)  = RM100.00 

Tempat Kedua    :  SHAFIQUE STEVENSON (1045 komen)    = RM70.00 

Tempat Ketiga    :  KUCING HITAM (1038 komen)     = RM50.00 

Saguhati : KISAH SI DIARY (815 komen)           = RM 30.00 

Perrghhh..dahsyat sungguh mereka ni semua. Saingan agak sengit jika kita tengok dari segi jumlah komen yang tak banyak beza tu.. Saya tabikk springgg!

Terima kasih banyak-banyak dan tahniah kepada keempat-empat pemenang. 

Maafkan saya seandainya ada diantara komen-komen anda semua yang tidak sempat saya balas. Maklumlah beribu kann..

Saya berharap dengan segmen/kontes seperti ini selain dapat menambahkan sedikit duit poket, ia juga dapat meluaskan lagi jaringan rangkaian antara blogger sesama blogger mahupun antara blogger dengan pembaca yang lain. 

Semoga dengan persinggahan anda semua ke blog ini dapat memberikan sedikit manfaat dengan apa yang saya kongsikan. 

Terima kasih juga kepada blogger Aniq Bukhary, Hanis Syuhada, Nasuha, Ija Rased, Normi dan Lala. 

Seperti biasa untuk para pemenang, sila emelkan nama penuh, nombor akaun bank dan nama bank anda kepada syuhadaforever@gmail.com 

Salam sayang.



Busuk!