Insentif Tunai RM100 Untuk Komentator Popular Syuhada1981.com Setiap Bulan!

Assalamualaikum..


Bermula September 2013,  saya akan menyediakan insentif tunai sebanyak RM100 kepada sesiapa yang rajin bertandang dan memberikan sedikit ulasan di entri blog syuhada1981'dot'com. 


Insentif ini akan diberikan setiap bulan. 

syuhada1981.com


Pemilihan komentator popular akan ditentukan berdasarkan 'Top Commentators Widget' di sidebar blog ini dan setiap keputusan adalah muktamad. 

Komentator popular itu juga haruslah menjadi follower blog ini, follower +Goggle saya dan LIKE FB Fanpage Syuhada1981dotcom.

Mudah je kan.. So, tunggu apa lagi..Rajin-rajinlah komen ye. Saya harap dengan segmen ini saya dapat mengenali lebih ramai blogger-blogger otai mahupun blogger baru seperti saya. 

Kehadiran anda sangat saya hargai.

Salam sayang,




Busuk!