Majlis Jamuan Rumah Terbuka 2013

Assalamualaikum..

Pada hari Jumaat yang lepas iaitu pada 23hb Ogos 2013, saya, suami dan rakan kongsi telah mengadakan majlis jamuan rumah terbuka sempena Hari Raya Aidilfitri. Alhamdulillah..majlis ini telah dipermudahkan dan berjalan dengan lancar sekali dari pukul 3 petang sehingga ke pukul 9 malam.


hari raya, jamuan rumah terbuka,syuhada1981.com
Kad Jemputan

Hidangan juadah seperti nasi dagang, nasi beriani, nasi impit, satay, kambing golek/panggang, kuey teow goreng, buah durian, pengat durian, aiskrim, puding, kek coklat, red velvet cupcakes dan lain-lain, alhamdulillah semuanya habis.


kambing-panggang-jamuan-rumah-terbuka,hari-raya,syuhada1981.com
Kambing panggang

jamuan-hari-raya,syuhada1981.com,hari-raya
Antara yang mendapat sambutan hangat, AISKRIM BOBO!! 690 kon habis!

Durian yang paling laku!


Saya berterima kasih kepada semua tenaga kerja dan pada mereka yang sudi menghadirkan diri ke majlis. Rakan-rakan kongsi, staff-staff yang disayangi, saudara-mara yang dikasihi, teman alumni Dr.AzizanOsman yang dirindui, pelanggan-pelanggan yang dihargai, sahabat-sahabat dari Mastermind Group dan dari Mthusiast BMW Motorsport Club yang sentiasa dihati.


Antara tetamu yang hadir.
Tetamu kelihatan beratur untuk mengambil kambing panggang.
           
Terima kasih Intan Zuhana & Dr.Zalinda 

Saya sangat bersyukur dengan majlis tahun ini yang saya kira banyak hikmah yang terjadi disebaliknya. Terima kasih Allah! Ada baiknya hikmah itu saya simpan di dalam hati. 


syuhada1981.com,hariraya,rumah-terbuka
Sahabat Mastermind Group, Ezza & Lan

syuhada1981.com
Terima kasih sudi hadir.
syuhada1981.com
Sahabat dari Mthusiast BMW Motorsport Club

syuhada1981.com
Bersama sahabat baik kami, Kak Zue & Abg Zul.
syuhada1981.com
Thank you for coming kak Zue. Love you!

syuhada1981.com
Muka keletihan!
Cuma apa yang menyedihkan saya pada tarikh berlangsungnya majlis ini, (23hb Ogos) genaplah setahun perginya ayah mertua yang saya kasihi mengadap sang Pencipta. Pemergiannya sangat-sangat dirasai pada raya tahun ini. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin. Al-Fatihah. 

Salam sayang.

Busuk!