Keputusan Pemenang Handphone Giveaway By Syuhada1981.com

Salam sejahtera semua..

Saya pasti anda semua menunggu entri ini kann.. Hehehe..Maaflah, lambat sikit sebab saya baru saja pulang dari bercuti.

Well.. Masa yang dinanti telah pun tiba.. Aiseh.. Drum Roll sikit... bbrrrrrrrrpppp.. Bumm!! 

Keputusan untuk hadiah HANDPHONE ini telah dibuat berdasarkan TOP REFERRAL dan hadiah SOLAT PERFUME pula dibuat berdasarkan RANDOM NUMBER GENERATOR.

Dan segala keputusan adalah MUKTAMAD.







TOP REFERRAL HANDPHONE GIVEAWAY 




1. Pemenang Handphone Louis Vuitton bernilai RM 450.00 + Wang Tunai RM50.00 = AIEN HERMIONIE (361)

2. Pemenang Handphone Louis Vuitton bernilai RM 450.00 + Wang Tunai RM 50.00 = IEZA YUSOF (201)

3. Pemenang Handphone Gucci bernilai RM 450.00 (kaler hijau) + Wang Tunai RM 50.00 = AINI ZAKARIA (136)

4. Pemenang Handphone Gucci bernilai RM 450.00 (kaler hitam) + Wang Tunai RM 50.00 = CLARAMENDA (73)


RANDOM PRIZE 
Solat Perfume (RM50.00 setiap satu) x 6 pemenang










Haaa..cepat-cepat semak nombor siapa yang kena!



Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yang sudi menyertai giveaway saya yang pertama ini. Tak sangka saya menerima sebanyak 363 penyertaan! Angka yang sangat besar bagi saya. Terima kasih banyak-banyak diatas sokongan yang diberikan. 


Setinggi-tinggi tahniah juga diucapkan kepada blogger yang berjaya dan bagi yang kurang bernasib baik, anda boleh cuba lagi di lain masa ya. 

Untuk 10 pemenang yang bertuah, anda diminta emelkan:

Nama, Alamat & Nombor Telefon ke syuhadaforever@gmail.com untuk urusan penghantaran hadiah.

Nantikan pula pengumuman pemenang hadiah wang tunai bagi Segmen Komentator Popular untuk bulan Januari 2014 blog ini pula.


Salam sayang.



























Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014

Busuk!