Terima Kasih Blogger Aku Penghibur

Assalamualaikum..


Wahhh..rindunya saya pada blog saya ini. Alhamdulillah..kesihatan saya sudah kembali pulih seperti sedia kala. Terima kasih atas ucapan dan doa kalian semua.  Rutin harian juga sudah bermula seperti biasa cuma yang membuatkan saya lebih sibuk adalah urusan kemas-mengemas untuk berpindah ke rumah baru. 

Sebenarnya disini, saya ingin melahirkan rasa terima kasih yang tidak terhingga kepada blogger Aku Penghibur  kerana sudi mempromosikan blog saya ini. Terharu, terkejut, gembira semua ada bila blogger Waazin memberitahu saya melalui facebook mengenai entri tersebut. Terima kasih banyak-banyak ye achik. Akak sangat menghargainya.

syuhada1981.com, blogwalking, segmen

Saya sangat berbesar hati menerima kunjungan teman-teman baru ke blog ini semenjak saya dimasukkan ke wad. Rata-rata semuanya mentioned datang dari blog Aku Penghibur. Cuma saya belum berkesempatan untuk membalas semua komen anda. InsyaAllah, saya akan membalas semuanya malam ini. Berikan sedikit masa juga untuk saya berblogwalking ke blog anda semula.

Last but not least, terima kasih sekali lagi untuk semua..terutamanya buat Achik untuk entri Buat Duit Melalui Blogwalking dan Comment di Blog.

Jumpa lagi!

Salam sayang,





Busuk!