Jana Wang Melalui Blog

Assalamualaikum..

Sebelum ni saya tidak pernah lagi berkongsi tentang pendapatan saya melalui blog. Hari ni saya nak sharelah. 

Tadi buka-buka email dapat lagilah email dari salah satu program affiliate yang saya join iaitu Free-eBooks.net ni. 

Alhamdulillah..

Sebenarnya ini merupakan komisyen saya melalui blog English saya iaitu 

Majoriti pengunjungnya datang dari luar negara. Walaupun saya jarang update tapi komisyen tu sentiasa ada. Mungkin kerana saya kerap share di twitter dan menggunakan hashtag tertentu. 

Antara program affiliate yang saya join ialah Clickbank, Amazon, JVzoo, Free-eBook.net, dan lain-lain. Yang bestnya komisyen kita semua dalam USD Dolar!

Saya akui yang saya banyak menerima komisyen melalui blog-blog English saya. Jadi, sekarang saya dalam ke arah untuk membeli domain & hosting untuk dua lagi blog saya iaitu make-your-dollar dan all-about-slimming.

Asalnya dulu cuba pun untuk suka-suka. Sekadar mengikut panduan salah satu ebook yang saya beli. Tak sangka pula, betul-betul dapat hasil.

Nanti saya kongsikan beberapa laman web dan review saya untuk anda menjana wang dari blog ye. 



syuhada1981.com

Ok, stop dulu disini.
Tiba masanya untuk ambil dua orang anak dara saya di sekolah.

Jumpa lagi!



Busuk!