Perkembangan Terkini Bucida Court dan Neelofa.

Assalamualaikum..

Amboi, cepat je klik bila ada nama Neelofa kannn...? Kenapa tetiba ada nama Neelofa plak dalam entri ni? Sila baca sampai habis kalau nak tahu dengan lebih lanjut.. Hehehe..


Cantik betul Neelofa ni...

Pada sesiapa yang pernah baca entri saya tentang Bucida Court review 19 Julai yang lalu, saya ucapkan terima kasih. Sehingga ke hari ini, entri itu masih lagi dikunjungi dan menjadikan ia salah satu entri yang popular dalam blog saya ni..


syuhada1981.com
Popular Post
Hari ini saya ingin update gambar-gambar terbaru dan sedikit perkembangan Bucida Court yang semakin menjadi tumpuan ramai selepas waktu solat terawih.

Di bawah ini adalah gambar-gambar semasa perjumpaan ahli-ahli Mthusiast Club (BMW Motorsport Enthusiast Club) 











BMW Motorrad

2T Superfly Club juga telah datang memeriahkan medan selera tersebut.






Begitu juga dengan Honda dan Harley Davidson Club.


















Dibawah ini pula gambar-gambar yang di ambil pada malam minggu yang lepas. 






Haaa..macam-macam ada kann... Sangat meriah dan happening! 

Saya juga ingin mewar-warkan mengenai Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak-Anak Yatim Baitul Izzah Pinggir TTDI di Bucida Court yang akan diadakan pada 28 Julai 2013 (AHAD). Turut hadir adalah Kelab Mthusiast (BMW Motorsport Enthusiast) dan Neelofa & Fan Club. Kepada sesiapa yang ingin menyertai majlis ini sila hubungi Azreen 019-2237048.

P/S : InsyaAllah, saya juga akan berada disana bersama kereta kesayangan saya buat kali terakhir sebelum ianya berpindah tangan kepada pemilik yang baru.. 

syuhada1981.com



Jadi, jumpa saya dan Neelofa disana ya! (Haha..Budget artis sangatkann..)




























Busuk!